General question subscription

Hi zusamnen,

wir haben 1Password einen Monat gestestet und würden nun gerne Team Lizenzen bestellen.
Ich bin leider zu doof, folgende Informationen zu finden.

Gilt das Abo immer für 12 Monate oder besteht die Möglichkeit, dies monatlich zu kündigen?
Wenn man nicht kündigt, wird es automatisch verlängert?
Gibt es eine Kündigungsfrist oder wird der Account nur eingefroren, wenn keine weiteren Zahlungen erfolgen?

Beste Grüße
RDS35


Hi together,

we had tested 1Password a month and would now like to order team licenses.
I'm unfortunately too stupid to find the following information.

Is the subscription always valid for 12 months or can I cancel it monthly?
If we don't cancel, will it be automatically renewed?
Is there a termination deadline or is the account just frozen if no further payments are made?

Best regards
RDS35


1Password Version: Not Provided
Extension Version: Not Provided
OS Version: Not Provided
Sync Type: Not Provided

Comments

  • BenBen AWS Team

    Team Member

    Hi RDS35,

    I'd be happy to help.

    Is the subscription always valid for 12 months or can I cancel it monthly?

    We offer monthly or annual billing options, though the monthly option is more expensive. The annual option is what is advertised. I'd recommend emailing our business team to discuss further: [email protected]

    If we don't cancel, will it be automatically renewed?

    Yes.

    Is there a termination deadline or is the account just frozen if no further payments are made?

    If you cancel prior to the end of your subscription or there is a problem processing your payment after multiple attempts then the membership will be frozen. If you do not cancel you'd be automatically billed.

    I hope that helps!

    — Translation by DeepL.com —

    Ich helfe Ihnen gerne.

    Ist das Abonnement immer für 12 Monate gültig oder kann ich es monatlich kündigen?

    Wir bieten eine monatliche oder jährliche Abrechnung an, wobei die monatliche Option teurer ist. Die jährliche Option ist das, was beworben wird. Ich würde empfehlen, eine E-Mail an unser Geschäftsteam zu schicken, um weitere Diskussionen zu führen: [email protected]

    Wenn wir nicht kündigen, wird das Abonnement automatisch verlängert?

    Ja.

    Gibt es eine Kündigungsfrist oder wird das Konto nur eingefroren, wenn keine weiteren Zahlungen erfolgen?

    Wenn Sie vor dem Ende Ihres Abonnements kündigen oder es nach mehreren Versuchen ein Problem bei der Bearbeitung Ihrer Zahlung gibt, wird die Mitgliedschaft eingefroren. Wenn Sie nicht kündigen, werden Sie automatisch in Rechnung gestellt.

    Ich hoffe, das hilft!

    Ben

Leave a Comment

BoldItalicStrikethroughOrdered listUnordered list
Emoji
Image
Align leftAlign centerAlign rightToggle HTML viewToggle full pageToggle lights
Drop image/file